Чи повинні Вузи залучати студентів до складання рейтингу своїх викладачів? твір - Нотатки школяра

Пошук творів


 

Головна сторінка » Тематичні шкільні твори » школа та навчання

Чи повинні Вузи залучати студентів до складання рейтингу своїх викладачів?

Вузи повинні залучати студентів до оцінки своїх викладачів. Чи згодні Ви з такою думкою? Використовуйте конкретні причини та приклади, щоб підтвердити Вашу відповідь.

Сьогодні існує суперечка з приводу того, чи повинні вузи залучати студентів до створення рейтингу своїх викладачів. Багато хто вважає, що студенти не є достатньо кваліфікованими чи достатньо зрілими для того, щоб виносити судження про своїх викладачів, але є й інша думка, згідно з якою студенти повинні бути залучені до такої оцінки. Я підтримую другу точку зору, тому що оцінюючи викладачів, студенти зможуть відчути себе більш активно залученими до процесів у своєму вузі і тому, що це стимулюватиме викладачів до кращої та більш якісної підготовки до занять, що зробить їх більш ефективними.

Почнемо з того, що студенти почуватимуть себе більш залученими до процесу навчання, якщо їх попросять оцінити своїх викладачів. У минулому студентам необхідно було просто відвідувати заняття і отримувати інструкції від викладачів. Так само продовжується і в наші дні, але будучи залученими до оцінки викладачів, студенти мають можливість відчути, що вони беруть безпосередню участь у процесі своєї освіти. Ця участь може посилити інтерес студентів до своєї освіти, тому що вони будуть звертати більш пильну увагу на викладачів та навчальний матеріал. Іншими словами, це залучення становить кращий шанс для студентів, щоб повністю реалізувати свій потенціал. Якщо студенти витрачають свій час просто сидять на своїх робочих місцях, не маючи почуття безпосередньої участі, вони отримують меншу користь від занять і не реалізовують свого повного потенціалу.

Крім того, в той час як оцінка може мати позитивний вплив на навчання студентів, вона також може позитивно вплинути на роботу викладача. У викладача завжди є відчуття переваги в аудиторії, тому що робота студента - сидіти і слухати його. Однак, якщо викладачі знатимуть, що студенти судитимуть про їхні здібності та рівень викладання, вони докладатимуть більше зусиль, щоб підготуватись більш ефективно до лекцій та практичних занять. Це може допомогти усунути тенденцію викладача до байдикування через відсутність підзвітності. Це збільшення зусиль з боку викладачів призведе до кращого рівня викладання, що, в свою чергу, призведе до підвищення якості освіти для студентів.

Щоб підвести підсумок вищесказаному хочу наголосити, що в той час як деякі люди вважають, що студентам не повинно бути дозволено судити про своїх викладачів, я вважаю, що наявність такої оцінки з боку студентів може бути позитивною практикою. Все тому, що оцінюючи викладачів, студенти зможуть почувати себе більш залученими до активної участі в процесі навчання, а їх викладачі зможуть готуватися до своїх занять більш ефективно. Ці фактори разом узяті можуть призвести до покращення якості вищої освіти та змінити ситуацію на краще для студентів.

Схожі твори: